می نویسد "مردها مثل ((مخلوط کن)) هستند: در هر خانه اییکی از آنها هست ولی نمی دانید به چه درد می خورد!. مردها مثل ((آگهیبازرگانی))هستند: حتی یک کلمه از چیزهایی را که می گویندنمی توان باورکرد!. مردها مثل ((کامپیوتر))هستند: کاربری شان سخت است و هرگز حافظه ی کافیندارند!. مردها مثل ((سیمان))هستند: وقتی جایی پهنشان می کنی باید با کلنگآنها را از جا بکنی!. مردها مثل ((طالع بینی مجلات))هستند: همیشه به شما میگویند که چه بکنید و معمولا اشتباه می کنند!. مردها مثل ((جایپارک))هستند: خوب هایشان قبلا اشغال شده و آنهایی که باقی مانده اند یا کوچکهستند یا جولوی درب منزل مردم!. مردها مثل ((پاپ کورن{ذرتبوداده}))هستند: بامزه اند ولی جای غذا را نمی گیرند!. مردها مثل ((بارانبهاری))هستند: هیچ وقت نمی دانید کی می آیند چقدر ادامه دارد و کی قطعمیشود!. مردها مثل ((پیکان دست دوم))هستند: ارزان هستند و غیر قابلاطمینان!. مردها مثل ((موز))هستند: هر چه پیرتر می شوشند وارفته تر میشوند.. مردها مثل ((نوزاد))هستند: در اولین نگاه شیرین و بامزه هستند اماخیلی زود از تمیز کردن و مراقبت از آنها خستهمیشوید